Ruilen & Retourneren

 

Ons streven is dat u tevreden bent met alles wat u bij W&G designs en styling koopt. Maar mocht een artikel onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen, is er iets misgegaan of heeft u een klacht? Kom dan meteen met uw product naar de winkel. We helpen u graag en hebben het streven om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!


Retourvoorwaarden
Een artikel ruilen of retourneren is mogelijk rekening houdend met de volgende voorwaarden:

  • Binnen 7 dagen na aankoop.

  • Met de originele kassabon.

  • De originele kaartjes en labels zijn nog aan het artikel bevestigd.

  • Het artikel is compleet, niet gebruikt, niet gedragen, niet gewassen of beschadigd.

  • Cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd worden.

 

Retour mogelijkheden
Ruilen kan alleen in de winkel.


Garantie
Natuurlijke stoffen zoals bijvoorbeeld katoen, viscose en wol slijten door het dragen en wassen. Belangrijk is om te weten dat kledingstukken onder invloed van daglicht en zoninval na verloop van tijd altijd in meer of mindere mate zal verkleuren. Daarnaast is het bij (natuurlijke) stoffen zo dat door bewegingen op de stof, vezels kunnen vervilten of klitten. Dit noemen we pilling. Mocht dit gebeuren dan kunt u dit verhelpen met een textieltondeuze. Iedere stof is onderhevig aan slijttage. Textielstof die niet slijt moet nog uitgevonden worden. 

 

Wij kunnen een beperkte garantie op stoffen geven tot maximaal 3 maanden na aankoopdatum. Artikelen die in de zon hebben gehangen en daardoor verkleurd zijn, vallen niet onder de garantie. 

 

Artikelen die niet aan bovenstaande retourvoorwaarden voldoen of ongegronde klachten, kunnen helaas niet worden geruild of geretourneerd. Wij geven geen geld terug maar het is wel mogelijk om het artikel te ruilen voor iets anders. Indien dat niet mogelijk is kan er eventueel een tegoedbon uitgeschreven worden waarmee binnen dezelfde collectieperiode iets anders uitgezocht kan worden.

Wij vinden het belangrijk om elke klant hetzelfde te behandelen en om die reden trekken wij 1 lijn als het gaat om ruilen en retourneren van kleding. Wij willen daarom geen uitzonderingsituaties creëren want dan behandelen wij onze klanten niet meer gelijkwaardig. 

 

NB: tegoedbonnen die verlopen zijn kunnen niet verlengd worden.

Mocht u nog andere vragen hebben dan kunt u kijken op onze pagina met veel gestelde vragen.